Om jag hade råd...

...skulle jag köpa mig en Electrolux - Ergorapido (2 in 1). En snygg dammsugare i retrodesign som tilldelats Swedish Design Award år 2006. Motiveringen löd för den intresserade:

Funktionell design
som utgår från kundernas förändrade
levnadsbehov och som gör en annars
ofta mödosam aktivitet enklare,
smidigare och mer tidseffektiv

Det är ju som sagt ingen nyhet utan dammsugaren lanserades sommaren 2004 men jag gillar den skarpt. Och med tanke på hur mycket Pollux och Nova hårar på mitt golv och hur kul jag tycker det är att dra fram den stora dammsugaren så skulle det vara ett bra köp tror jag. Surfade runt lite på nätet (som vanligt) och hittade den för endast 1045 :- inkl frakt på tretti.se

image177
Tycker den är snyggast i Cayenne Röd eller Moonlight Gold (den vita)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0