Tänt var det här

Cool lösning på problemet med klassiska kalenderljus som alltid rinner eller hinner brinna ner på tok för långt innan man ätit klart sin frukost och upptäcker missödet. Smart! En pryl helt i min smak som skulle trivas såååå bra så i mitt julhem :) Det är alltså ett ljus gjort av polerat stål med lampolja där man flyttar de små magnetiska märkena till rätt datum. Från danska Pontopidan. Finns på designonline för 619(!)kr. Där har ni anledningen till att den inte bor hemma hos mig....*tihi*

image636

Kommentarer
Postat av: Emma

Det skulle nog trivas hemma hos mig oxå skulle jag tro.. :D

2007-12-18 @ 19:39:42
URL: http://emmasjidder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0