Scrappingnytt -stämplar

Ja, så har man hittat fler saker man vill ha :) Maya Road har helt underbara datumstämplar som jag hemskt gärna skulle vilja ha. Finns på Scrapbodan för 149 kr.

image355


Det finns också en kalenderversion, dock inte på Scrapbodan. Ganska cool den med men kanske mer lämplig för kort vad vet jag. Så här ser den ut iaf :)

image356

image392

De här härliga numren kommer från Sassafras Lass hittade jag på Stämpelstudion för 115 kr. Visst är de läckra?! På Stämpelstudion har de även billiga stämpeldynor. Ex Versa color små stämpeldynor - endast 14 kr.

image393

Stämpelstudion hittade jag även lite söte clear stamp set från Queen & Co, bland annat dessa alfabeten ett med versaler och ett med gemener. Endast 59 kr men de lär ju INTE vara särskilt stora :P
image394

Fortsätter med lite fler stämplar på jultemat. Juletiderna närmar sig ju trots allt, iaf om man tänker att man ska tillverka sina julkort själv och det har jag och Anna planer på :) Tycker de här är hemskt fina:

image361
Den här var jag helt kär i. Hittade den på Papprika Scrapbook , tillverkare Inkido. Är monterad och kostar 129 kr *ouch* Men som vanligt med mig så går jag väl och grunnar någon vecka eller två innan jag bara känner att jag MÅSTE ha den där stämpeln jag är så kär i :P

Tillägg: Hittade denna stämpeln på Scrappakalja för endast 70 kr nu...me like! Visserligen EZ-monterad men det går ju bra det med. Och 69 kr på StoryHouse!



image362

Den här kommer från Inkido (gillar verkigen deras stämplar) Finns säkert på många ställen men bland annat på Papprika omonterad för 59 kr (119 kr för monterad).

image363
Även den här är Inkido och finns på Papprika för 55 kr (omonterad) och 95 kr (monterad).

image364
Anar viss trend i min smak. Ytterligare en Inkido stämpel. Finns säkert precis som de andra på många ställen men ett är Brunsons, 60 kr EZ monterad.

image380
Eller den här från Inkido, ser lite plottrig ut jag vet men såg den hos någon som hade gjort ett julkort med den och det blev hur fint som helst. 129 kr monterad på Papprika.

Tillägg: Hittade den billigare på StoryHouse, endast 70 kr dock stod det inget om den var monterad eller inte.


image381

En ganska enkel god jul stämpel...gissa varifrån?! :P Jodå, Inkido. Den finns på Storyhouse för 65 kr. Dock står det inte om den var monterad eller inte.

image365
En sån där riktigt söt och go tomte av okänt fabrikat hittade jag på Allt i Lek - monterad för 75 kr.'

image366

En söt liten snögubbe fann jag på Magdas Scrapbooking monterad för 29 kr.


Ja, det var några exempel. Kanske fylls på med fler om jag hittar några fler jag gillar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0