Nya scrappingprylar!

Helt underbara är mina nya öljetter och snaps från We R Memory Keepers som dök upp med posten igår. 13 st olika förpackningar med vadera 6 stycken öljetter och snaps blandat. Här kommer lite bilder för att ni ska få lite aning om vad det är jag pratar om och tråna lite ni med :P

image241


image242
Visst är de helt underbara? Blir skaparsugen bara jag tittar på dem.

Med dem kom ett litet finurligt verktyg för att sätta fast öljetter och snaps. En Crop-a-dile som ser ut såhär:

image243

Inte testat det ännu men jag ser fram emot att göra det. Verkar mycket praktiskt, plus i kanten för att öljettsättningen blir tyst och man behöver inte banka sönder sin skärmatta. En fullständig utvärdering kan jag bjuda på när jag testat underverket :P Tillsammans med verktyget kom 400 öljetter av modell större som säkert kommer sitta perfekt på mina kommande LO:s. Inte sett så stora nånstans i Sverige men det finns säkert. Nog bara inte lagt märke till dem. Med förpackningen kom också en liten söt dekoration att sätta på band (ribbon charms).



Avslutningsvis lägger jag upp lite LO:s som jag gjort till min mammas album. Det som i tidigare inlägg varit mitt lilla hemliga scrappingprojekt. Men nu har hon fått det som är färdigt hittills så det går bra att publicera det här.



Mer eller mindre nöjd med några. Tycker LO:n om Varnhems klosterkyrka är lite skoj eftersom jag lyckats använda ett papper som jag trott skulle ligga i all evighet för det kändes så svårt. Men på denna dubbla LO:n tyckte jag det passade finfint.

Ja, nu gäller det bara att hitta lite andra människor här nere i Blekinge som är lika scrappingtokiga som jag. Hade ju varit roligt att inte alltid scrappa själv. Så om någon har något tips om en person som passar in på den beskrivningen är det bara att hojta. Annars får jag väl lura in mina kompisar här i min underbara hobby.

Nog med uppdatering för tillfället. Skaparglädjen kittlar i fingrarna så vi får se om det inte blir ett litet alster ikväll Fast ett nytt hemligt projekt som inte har med scrapping att göra men väl annan skaparglädje tar mycket tid just nu. Kan tyvärr inte avslöja vad det är riktigt ännu... :)


Kommentarer
Postat av: anna g

ja du...det är inte helt möjligt... ville inte riktigt berätta innan det är klart, men ett av de ställe som iaf ska återkomma är sölvesborg, och idag ska jag ringa lite i blekinge...

2007-09-12 @ 07:06:41

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0