Idag gäller det...

...håller som bäst på att packa ner det sista här hemma och färdigställa flyttkartongerna som ska upp. Åker till Jönköping redan i eftermiddag/kväll. Tar hund och katt ggr två med mig och så mycket packning som bilen kan tänkas rymma. Mammbo (mamma & Bo) kommer upp imorgon kväll med möbler och övrig packning. Vilket kaos det kommer bli, har inte koll på några saker alls känns det som just nu. Var kommer alla saker ifrån :P Förhoppningsvis blir det någon slags klädkammare byggd i helgen och lite fixat i hallen, men vi får se hur långt vi hinner. Kommande vecka bjuder på jobb och rivning av tapeter med tillhörande spackling och annat skoj i kontoret. :) Förhoppningsvis kan jag få igång datorn ganska snart där uppe så abstinensen blir så liten som möjligt.
image894
Känns lite konstigt att flytta faktiskt, levt så hoppigt den senaste dryga månaden så det ska bli skönt att "landa". Längtar efter vardag - tro det eller ej (får se hur länge det känns spännande). *tihi* Fick veta igår att min mentor som jag ska ha under min traineetid började sin karriär på IKEA i Älmhult inom belysningsområdet. Lite roligt tyckte jag.

Kommentarer
Postat av: Anna o Xante

En vardag?! Vad är det? haha! Hoppas nu du får en härlig helg! KRAM

2008-04-03 @ 12:17:25
Postat av: Syster Yster

Hihi, Jag har myntat ett uttryck (okej, tagit ett befintligt ord och ändrat betydelse..) :)
Men visst känns det bra att säga mambo! :)
Hoppas flytten går bra nu.
Puss på Kram

2008-04-03 @ 18:59:41
URL: http://www.emmasjidder.blogg.se
Postat av: Anna o Xante

Jag är allt lite nyfiken hur det går för dig! Första dagen på jobbet?! och Lägenheten?! hihi!

KRAM

2008-04-07 @ 21:16:03
Postat av: Anna o Xante

Haha! Jo, det var ju meningen, men det blev inte riktigt så, sprängde min budget ganska rejält, men det var det värt! Sen trodde jag att det var nog... men icke...

2008-04-10 @ 15:12:47

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0