Köksradio - budget eller lyx

Tycker de små bordsradioapparaterna från Tivoli Audio är supersnygga och en sådan skulle hemskt gärna få flytta hem till mitt kök. Den enda nackdelen är väl priset då. Den lilla söta saken går på sisådär mellan1200-2000 spänn vilket känns lite saftigt för en köksradio. Nu har jag hittat ett budgetalternativ som passar min plånbok väldigt mycket bättre och som är riktigt snygg den med. En liten radio från Limited Label som säljs för 299 kr hos Siba. Ok ljudet är garanterat inte lika förstklassigt men jag är inte så duktig så jag hör inte om det låter "hängmatta" ;)


Tivoli Audio Model One


Limited Label RS3

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Jag tyckte att den billigare varianten var snygg den me. :)

Tycker inte den andra verkar värd så mycket. Men jag är ju lika ljudkunnig som du.. :)

2008-08-05 @ 14:22:56
URL: http://emmasjidder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0