Förvaring...

Ja, eftersom scrapgrejerna börjar bli ganska många har jag börjat drömma om en förvaringsväska. Perfekt när man ska på scrappingträff eller liknande. Min kära vän Anna har redan en Crop in Style XXL - å ja den är stor men om man hoppas på att rymma det mesta man har så måste den nog vara ganska stor. Men de är inte billiga så det är inget som är aktuellt inom den närmaste tiden. Men drömma kan man ALLTID göra :)

Så ja, Crop in style's väska är ett av alternativen jag har kollat på. Ca pris i Sverige 1500-1600 kr. I USA ca $80 vilket endast motsvarar sisådär 530 kr. Lite skillnad eller vad säger ni :P


image705

Ett annat är Memories in Motion [MiMi] Large tote. Finns i svart, lila, kiwi och rosa. Gillar verkligen den kiwifärgade. Ca pris i Sverige 1400-1500 kr. I USA ca $110 vilket är ungefär 725 kr.

image702
image704image703

Skulle inte säga nej till Crop in Style's Paper/Sticker Binder (PSB) heller. Verkar mycket praktisk!

image706

Kanske någon annan som har något annat bra tips som jag missat. Men i mina ögon är det de här alternativen som gäller. Någon som har erfarenhet av den ena eller andra kanske som vill dela med sig.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna o Xanté

*Hmm* visst var den dyr, men jag tycker mycket om den...och den är väldidgt använd!!
Den kiwifärgande är oxå skitsnygg, men det rymmer inte riktigt lika mycket, så som jag har förstått det.
Högst på min önskelista är pappersförvaringen och så en bra fotoförvaring, för så som jag har det nu, fungerar inte ritkigt!
Det är såå kul att läsa dina inlägg!
Ha en bra dag!

2008-01-21 @ 09:29:18
Postat av: Emma

Nice.
Men det känns som om man ska lägga så mycket pengar på en väska ska den ju rymma så mycket som möjligt. Men smart är det iaf. :)

2008-01-21 @ 12:06:17
URL: http://emmasjidder.blogg.se
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Jag skulle också vilja ha en ny väska som rymmer allt och lite till

2008-01-21 @ 18:50:47
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Anna

Jag har oxå en sån som Anna har. Den är stor! Jättebra när man far på scrapträffar men ska man över till en kompis en kväll för att pyssla så känns den för stor. Var det nån som sa lyxproblem? *visslar och tittar i taket*
Lena på lajm har fått in en skitsnygg nästan lika stor väska. Jag har XXL och hon har en XL i butiken nu. :)

2008-01-23 @ 11:01:59
URL: http://novasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0