En gnutta avundsjuk...

... är jag på Anna som idag har köpt kameran i båda våra drömmar - Canon EOS 400D. Jag skulle jättegärna också ha en sådan i mina ägor men som sagt, sådana inköp får vänta tills lägenheten är lite mer klar. Men jag fortsätter drömma och njuta av att Anna är lycklig över sitt nya inköp och bara vara lite sådär hälsosamt avundsjuk (om det nu finns något som heter så). Tror säkert hon är snäll och låter mig testa den i helgen :P Dessutom får jag ju en bra användarrecension innan jag själv gör mitt köp.

image866

Kommentarer
Postat av: Anna o Xante

KLART som korvspad att du får låna, det vet du!!
Grejen är den att du säkert kommer att hitta en som är strået vassare:P

2008-03-25 @ 19:07:36
Postat av: Elin & Tipp

Jag är också avis! Ska nog köpa en till sommaren. ;)
Kram!

2008-03-25 @ 19:56:46
URL: http://www.elinochtipp.5min.se
Postat av: Anders

Den är redan hittad ;)

2008-03-25 @ 22:16:56
Postat av: Anonym

Nice. :)

2008-03-26 @ 19:58:16

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0