RIX FM - Blogg SM...

Idag fick jag veta att en kompis har nominerat min lilla blogg till RIX FM:s Blogg SM. Det var ju faktiskt lite roligt att hon uppskattar den så mycket så hon kom på den idéen. Vad lite det behövs för att förgylla min dag :) För er som missat det så kan man på RIX FM:s hemsida gå in och nominera bloggar till Blogg SM. Bloggen måste uppfylla någon av följande kriterier: vara smart, glad, folklig, annorlunda och spännande. (undrar vilken av kriterierna min blogg faller under...hmmm). Bloggaren måste dessutom vara över 18 år och blogga minst ett inlägg om dagen. Måndag-torsdag denna veckan kan man sedan gå in (på samma hemsida) och rösta på någon av dagens delfinalister. Svårare än så är det inte! Nu tror jag ju inte direkt att jag kommer bli en av delfinalisterna men ni kan ju alltid hjälpa mig att hålla tummarna ;).

Visserligen bloggar jag ju för min egen skull. Ett sätt för mig att bubbla av mig av både det ena och det andra. Dela med mig till världen om sådant de är intresserade av att veta, sådant de inte visste att de hemskt gärna ville veta och säkert en hel del de inte alls vill veta :P Sen vet jag att vänner och familj som befinner sig lite längre bort och som jag inte kan träffa så ofta och som jag ibland även är väldigt dålig på att ringa och hålla kontakten med, kan känna sig lite uppdaterade om vad som händer och sker i mitt liv. För vem vill inte veta vad TokFia har för sig!? ;)

Jag har några trogna läsare där ute, särskilt i juletid brukar den siffran stiga, och det är jag förstås väldigt glad över. Allra mest tycker jag om alla läsare som faktiskt talar om att de varit inne och kikat på sidan genom att lämna en liten kommentar *hint hint*

Anyway, ville bara meddela att denna lilla gest...gjorde mig lite extra glad idag. Så tack Carin! (som jag faktiskt introducerade till det här bloggandet men som numera är lite dålig på att uppdatera sin blogg. *ler*)


Kommentarer
Postat av: Carin

Jag tänker nominera din blogg varje dag nu denna vecka bara så du vet!

2008-11-24 @ 13:17:14
Postat av: Elin & Tipp

Men så roligt!! :D Alltid kul med lite uppskattning!! :D



Usch ja, jag är också dålig på att hålla kontakten med folk... "Vill inte stör" är min vanliga anledning, och så blir det inte alls... suck... Men ibland hade det varit trevligt om någon annan hade hört av sig, så man inte känner att man själv måste det hela tiden... Men, men... Jag känner att jag nog inte borde skriva mer.. Är på grinigt och deppigt humör idag.... Blev i alla fall lite gladare av att läsa din blogg :)



Kram på er!!

2008-11-24 @ 19:05:26
URL: http://www.elinochtipp.5min.se
Postat av: Syster Yster

Vad roligt. :)

Nu har jag oxå nominerat dig. :)

2008-11-24 @ 21:26:18
URL: http://emmasjidder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0