Nu är jag...

...äldre - japp, ett helt år sägs det!
...visare - inte så troligt :)
...gladare - definitivt (vem skulle inte vara det med vänner som jag)

Hade en helt underbar helg här i Bönköping. Födelsedagen till ära hade jag bjudit till kalas och 7 underbara vänner tog sig tiden och mödan att resa hit för att fira med mig. Redan i torsdags dök Linéa upp och vi satt uppe  på tok för länge (iaf ur jobbsynvinkel sett) och pratade precis som på den gamla goda tiden. Var toppen men inte lika mycket så när klockan ringde på tok för tidigt i fredags morse. Men med längtan efter helgen i tanken så gick det att jobba ändå :) Sedan droppade det in lite fler vänner och  fredagen blev en myskväll med god mat och massa tjejsnack. Blev en tidig kväll och det var faktiskt riktigt skönt :)

Lördagen var fylld av premiärer, första riktiga rundan i affärer på stan (det är ok att mobba mig för detta - det gör alla andra), lunchfika på ett fik jag inte varit på förut, inflyttnings/födelsedagsfest, första partykvällen i Bönköping och första utgången på stan.Var helt enkelt en mycket lyckad födelsedag och en helg som jag verkligen kommer leva länge på. Behövde som bli lite påmind att jag inte är ensam här i världen och att jag har alldeles, alldeles underbara vänner som verkligen bryr sig om mig och som jag verkligen bryr mig om. Förut har jag hävdat att mina gymnasievänner är mina riktiga vänner för att det alltid (oavsett hur länge sen det var sen vi sågs eller pratades vid) är lika avslappnat, trevlig och roligt att umgås med dem. I helgen kände jag precis samma sak, kändes precis som om det var igår vi sågs även med de vännerna jag inte sett eller knappt pratat med sen 2 år tillbaka. Det mina vänner...det är riktig vänskap det!


Pussglad födelsedagsbrud

Har precis lämnat Pollux hos hundvakterna för imorgon blir det resa till Köpenhamn för del 3 i projektledarutbildningen. Avresa från Huskvarna redan kl 05.50 (hysteriskt tidigt känns det som) så det är strax sängdags om jag ska orka med....bara packa först. Sägs att det ska hinnas med en kväll på ett Halloweeninspirerat Tivoli också imorgon så jag ska  packa ner både mössa och vantar tror jag. Man vet ju inte var det blir för väder där nere i söder.



En liten glad låt tills nästa gång...spralliga Oh Boy med Miss Li


Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Grattis grattis!! Visst är det underbart med såna härliga kompisar!! Jag ska ha återträff med mitt underbara gäng när jag kommer hem nästa vecka :)

Kram!!

2008-10-14 @ 22:47:26
URL: http://www.elinochtipp.5min.se
Postat av: Lisbet

Hej!



Jag har smitit från allt och är ute på bloggrunda från bloggen; http://minbloggrunda.blogspot.com/. Sprid den gärna till andra.



Det var länge sedan jag tog mig tid att riktigt surfa runt. Jag har till sist scrappat lite papper och gjort några bokmärken och post it – lapps album.

Välkommen in till mig och titta;

http://articsisters.blogspot.com/



Ha det bäst

2008-10-15 @ 18:02:20
URL: http://articsisters.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0