Méli de Mélo

Ja, så heter butiken vars skyltfönster på Vallgatan jag passerade i helgen när jag var i Göteborg. I detta fina skyltfönster hade de ett stort A stående i någon slags metall med lite rostig feeling. Ett A som skulle passa verkligt fint in hemma hos mig i mitt kontor. Såg helt perfekt ut helt enkelt. Tyvärr var det inte öppet (eller ja det kanske var bra för ekonomin) så jag kunde inte gå in och titta närmare på det och jag har ingen aning om vad det kostar. Men fint var det, likt det här A:et: (fast ännu finare):


Butiken har faktiskt en hemsida också om du vill läsa mer, och den hittar du HÄR (finns någon liten bild på delar av ett B bland annat). Mélimélo är förresten franska (om ni inte redan hade gissat det) och betyder tydligen "en blandning, mischmasch, sammelsurium, ja, hela klabbet helt enkelt". Lite fyndigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0