Dagens foto 090426-090429

Liten kort uppdatering med lite dagens foton, inte foton tll alla dagar som passerat men jag bjuder på några stycken iaf :)
Ägnade gårdagen till att umgås en hel del med mormor. Vi satt ute i solskenet och pratade, gick och handlade och åkte till Mörrum och åt lunch. Mysigt och strålande sommarväder. Avrundade dagen med att äta middag på Rökeriet i  Vägga hamnen med Maria och Lina även det väldigt mysigt!
Hade fotosession igår, bland annat i badhusparken här hemma. Ett ljuvligt blommande fruktträd får bli dagens foto den 28 april.
Så här stökigt är det hemma hos mig i Jönköping, iaf i kontoret. De andra rummen är uppstädade och fina :) Nu får vi bara hoppas att jag inte gjort jobbet i onödan och att jag lyckas få en hyresgäst.
Tulpanerna står i full blom överallt och är så vackra så. Har jag nämnt att jag älskar min kamera på sistone. Den tar så fina bilder :)
Inlägget med länkar till andra "dagens foto" bloggare hittar du HÄR

Kommentarer
Postat av: Sonja T

Förstår att du är nöjd - det syns:)



/Sonja

2009-04-30 @ 20:24:01
URL: http://sonjassmttogott.blogspot.com/
Postat av: Ellen

Visst har kameran betydelse. Men det är DU som ser motiven. Så du ska vara nöjd med dig själv.

2009-05-02 @ 23:25:45
URL: http://pysslingen-ellen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0