Livets goda

Mellan den 2/12 2009 och den 14/4 2010 har du varje onsdag möjlighet att få små receptböcker tillsammans med Aftonbladet. Totalt innehåller samlingen 20 böcker.

Bakom boken står blott 22-åriga bloggerskan Linnéa Seidel som har Linnéas Skafferi. Böckerna har skapats i samarbete med Tasteline, Aftonbladet och fotona är tagna av Katja Kristofferson. Förra veckan kom första boken Småkakor, imorgon är det dags för Adventsbak och nästa vecka är det dags för ytterligare julinspiration med boken Julgodis.

Småkakor 2 dec
Adventsbak 9 dec
Julgodis 16 dec
Kladdkakor 23 dec
Desserter 30 dec
Baka med barn 6 jan
Matbröd & surdeg 13 jan
Baka smalt 20 jan
Brownies & cookies 27 jan
Baka till brunch 3 feb
Sockerkaka 10 feb
Bullar 17 feb
Muffins 24 feb
Baka i långpanna 3 mars
Läckra pajer 10 mars
Tårtor 17 mars
Choklad 24 mars
Smala desserter 31 mars
Glass 7 april
Era bästa recept! 14 april (Kakfesten avslutas med en läsartävling där de bästa recepten samlas i sista boken. Förutom att du har chansen att bli kakboksförfattare så utlovas finfina priser.)
Så nu är det bara att ta fram bunkarna och inspirationen och sätta igång. Jag tror iaf att jag ska ta och köpa Aftonbladet imorgon så jag får Advenstbaksboken.

Boken är värd 69 kr och erbjudandet gäller så långt lagret räcker men det verkar som om det även går att hitta ett iaf ett urval av recepten online på Tastelines hemsida - HÄR.


Kommentarer
Postat av: Anna G

Självklart har redan första delen flyttat in hos mig:P

2009-12-08 @ 20:28:20
URL: http://xante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0