Dagens foto 090501-090503

Som utlovat ska jag försöka hinna med min "dagens foto" utmaning trots att jag numera befinner mig på andra sidan jorden och mest gör uppdateringar i Australienbloggen.
Letade efter det grövsta brödet i butiken och det var detta. Inte för att det var särskilt grovt men det enligt förpackningen så är det ju för mäns välbefinnande :P (tror de syftar på människan men jag läste det som mäns och då blev det ju lite roligare).
En fin välkomstkorg fick jag från företaget i lördags när jag kom fram. Fylld med tandborste, tandkräm, lite drycker och snacks. En fin och uppskattad gest :)
Resan tar sin början..efter bilfärd ner till Malmö måste väl tåget mot Kastrup räknas som etapp nummer två. Tack MamBo för att ni skjutsade mig och gjorde mig sällskap de första två etapperna. Resterande fick jag klara själv men det gick ju det med.
Inlägget med länkar till andra "dagens foto" bloggare hittar du HÄR

Kommentarer
Postat av: mamma

Det var bara trevligt att få följa med till Kastrup. Avsked är alltid avsked, men det gick ju ganska bra.Du kommer att klara resten också jättebra, och få många minnen för livet. Var rädd om dig! Kramar

2009-05-03 @ 18:27:15

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0