Dagens foto 091130


Vilken dag! Precis kommit hem från en kväll med julpyssel i blomsterbutiken Unik Blommor & Form här i Jönköping. Ett glatt gäng med 12 tjejer spenderade nästan 3h pysslande diverse julkransar och arrangemang. Jag var inte så snabb och hann endast med att göra denna krans till min ytterdörr. Mest tid tog själva kransbindandet med granriset men nu har jag lärt mig tips och trix om hur man ska göra för att få det fint. Den blev inte jättejulig men jag är ganska nöjd med resultat ändå och kransen pryder nu min dörr. Skönt att få släppa tankarna på jobbet efter en ganska tuff och lång dag i Borås. Körningen dit i mörker och regn är inge rolig alls. Imorgon blir det förhoppningsvis mitt sista besök där (följt av ett möte i Göteborg). Ingen rast och ingen vila här inte.

Eftersom jag är väldigt upprörd över en annan sak som lite förstörde min söndag kväll och definitivt min måndag morgon bjuder jag på ett extra dagens foto.

Min telefon bestämde sig helt enkelt för att sluta fungera...iaf skärmen, resten fungerar som den ska. Lite svårt att använda den utan den grundläggande funktionen av att se vad man pysslar med bara. Undrar om det kan vara allt mitt prat om att köpa en ny som gjort att den känt sig övergiven och tjurig :P En sak är säker, nu är det iaf jag som är tjurig! Förbaskat för nu måste jag ju ta och bestämma mig om jag vill ha en HTC eller en iPhone.


Den gamla Nokian där batteriluckan och batteriet trillar av som fått rycka in som reserv gör mig nipprig. Begränsat antal tecken i ett sms, funktionerna sitter helt fel (för nu är jag van vid Sony Ericsson), ringsignalerna får mig att gå i taket av irritation och den har inte ens en färgskärm. Dagens i-landsproblem?!


Nu får det bli sängdags om jag kan sova. Mycket som snurrar i mitt lilla huvud just nu.


Inlägget med länkar till andra "dagens foto" bloggare hittar du HÄR

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Kransen blev ju superfin!!! :)

Roligt. Jag hade oxå velat lära mig fixa lite med blommor och så.. Binda fina buketter å annat skoj

2009-12-01 @ 16:15:50
URL: http://emmasjidder.blogg.se/
Postat av: Anders

Jadu....det är ju bara att välja mellan att lägga ut 4000 eller 9000....ganska lätt val väl?

2009-12-01 @ 22:22:44
Postat av: Linda

Kanonfin krans!! visste du hade talang för blombinderi också ;)

2009-12-03 @ 12:45:03

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0