Rösta på mig!

Scream, at the top of your lungs... Min goa halvsibirier fångad mitt i en gäspning. En pratsam tjej som förgyller min tillvaro varje dag och förtjänar några minuter i rampljuset.


Nova är med i Royal Canins tävling om att bli kalenderkatt. Med andledning av Kattens dag som firas den 28-29 november så anordnar Royal Canin en fototävling som jag givetvis kände mig tvungen att delta i. Gå gärna in och rösta på lilla Nova genom att klicka på fotot ovan.


Tävlingen pågår under perioden 2 november till 29 november 2009.



Kommentarer
Postat av: Anders

Så...röstade även en etta på alla på topplistan ;)

2009-11-13 @ 15:24:53
Postat av: Malin, Scilla och Pi

Nu har vi röstat...

2009-11-15 @ 21:47:57

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0