Bye bye Luleå!

image215

Så var det dags...Tentan är skriven (med något oklart resultat men jag håller tummarna, hade varit toppen att få bocka av den från min lista) Besiktningen är gjord - utan anmärkning! Anna G har varit så go och hjälpt mig med den sista städningen. Hon dammsög och torkade golven när jag var och skrev tentan. Vilken ängel du är gumman! Kändes lite sentimentalt att lämna ifrån sig nycklarna ändå. Luleå har ju varit mitt hem i 6 (!) år och Vänortsvägen i2 av dem. Eftersom jag i och med detta blev bostadslös snyltar jag på mina kompisar tills jag ska åka. Carin bjöd på middag...mmm våfflor! Du är också en goding tjejen som ställer upp när det behövs. Tack för att ni finns! Känns lite tungt att lämna alla goa gulliga myskompisar här i norr men det kommer säkert tillfälle till att ses igen.

Men ikväll blir det flyg - och tågresa mot Linköping. Ser fram emot att träffa J. Var ju typ bara 1,5 vecka sen vi sågs men det känns som längre. Dessutom firar vi 1 år idag så det är lite extra speciellt att ses. Synd bara att jag inte kommer fram förrän midnatt då men vad gör man. På måndag blir det bilresa till Asarum. Längtar efter mina små älsklingar där hemma.

Puss och kram på er alla! Nästa rapport kommer från söder...tihi!

Kommentarer
Postat av: anna o xanté

Hoppas du kom fram till slut! Det är lite tomt redan utan dig! Xanté skickar med en kram!


Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0