Ett trevligt samtal...

...kom det mitt i flyttpackningen. IKEA ringde om ex-jobbet. Handledaren Claes ringde och berättade att han nu hade läst alla ansökningar och ville träffa mig! Så på tisdag nästa vecka när hela flyttlasset nått Karlshamn och jag är på väg upp till Luleå igen så ska jag svänga förbi Älmhult och träffa honom. Vet inte riktigt vad jag har att vänta om det är en intervju eller vad som kommer hända. Hoppas att det bara är så att han vill se att jag är en ok tjej innan han säger att jag ska få jobbet. Men jag vill inte riktigt ta ut något i förskott. Men det hade varit underbart om jag fick det. Men som sagt....ropar av glädje först när jag har det i hamn. Men småle kan man ju göra redan nu ;) Ska leta upp rapporten från slutkursen vi hade så jag kan ta med och visa...den ligger i någon låda...nånstans.

Annars så går packandet segt. Tycker inte det händer så mycket. Fast lådantalet växer så något måste jag ju göra rätt ;) Pollux börjar blir orolig och tycker jag är jättetråkig vilket jag ju kan hålla med om. Det regnar dessutom ute så det är så trist väder så. Jni var förbi en sväng och fikade fruktsallad med mig. Mycket trevligt! Hon ska börja sin traineetjänst med introduktion 6 veckor i Södertälje nu på måndag, så nu vet vi inte när vi ses nästa gång.

Men nu fortsätter packandet. Drar på det in i det sista med att packa ner datorn så det hinner kanske bli någon uppdatering till innan avresa.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hoppas hoppas du får x-jobbet!!! Jag håller verkligen tummarna för dig! Själv är jag hemma i Abisko, skitväder här med, men det är skönt ändå. Bli lite uppassad av mamma. ;) Kram

2007-08-20 @ 09:08:46

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0