Inredning i mitt hjärta!

Är ju lite galen när det gäller inredning. Har bestämda åsikter om hur jag vill ha det. Har ett tag velat ha ett gammalt symaskinsbord - ett sånt där gammalt i typ svart smide. Letat lite på Blocket på sådana som har den gamla symaskinen kvar och sådana som bara har underredet intakt. Ska ha det som hallbord i min framtida lägenhet tänkte jag. Har nu hittat ett jättefint som jag ska köpa. Har av den snälla kvinnan som säljer det (som bor i Ystad) blivit lovad att hon ska hålla det till mig tills jag kan komma och hämta det vilket ju först kommer inträffa första veckan i september eftersom jag inte flyttar till Blekinge på riktigt förrän då. Toppen! Så här ser det förresten ut...

image173

Ska byta ut marmorskivan mot en i trä tänkte jag. Snyggt tycker jag!

Sen har jag ännu en het inredningsnyhet att bjuda på. Länge trånat efter en glasvas från L.O.B Ulander. Ni känner säkert igen den när ni ser en bild på den. Var på en bomässa i Pontushallen för två år sedan med min mamma och hon erbjöd sig att köpa den åt mig då men jag tackade nej. Tyckte den var lite väl dyr (kostar 500 kr) och jag hade redan fått en jättesnygg Pappelina matta så jag kände mig väldigt nöjd. Men allt sedan dess har jag trånat efter denna snygga vasen och nu har det dykt upp ett tillfälle där jag kan få den till ett bra mycket billigare pris så jag slog till på en röd direkt. Kommer till en brevlåda nära mig någongång i höst ;)

image172

Kommentarer
Postat av: SysterYster

Vasen var supersnygg! Vill me ha... :)

2007-08-16 @ 14:05:44

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0