Jag fick ex-jobbet!!!

image240
Så här koncentrerad är Nettan när hon pluggar hållf...

men mitt i det tråkiga mekanikpluggandet kommer idag samtalet som jag väntat på sen i tisdags. Cleas ringde och sa att han hade ett besked till mig. Han drog verkligen ut på det men sen sa han att - "Vi kör!" Jätteglad blev jag förståss. Han sa att det inte fanns någon annan som var intressant för jobbet och att han trodde att det skulle bli jättebra. Det tror jag med. Ser verkligen fram emot att börja. Och nu kan jag ju planera hösten. Känns som om en stor sten lyfts från mina axlar. Ska träffa Claes den 7:e september så då kör det igång på allvar. Tänkte jag skulle hinna kolla lite på det mer innan dess och förbereda mig lite tills dess.

image228

Nu gäller det bara att få det godkänt från skolan och fixa en handledare. Hade varit bra om det gick att fixa innan jag åker ner. Sen ska jag söka CSN bidrag och fixa bredband också. Går ju inte att sitta hemma och jobba utan det. Det känns så spännande och som ett stort steg i rätt riktning. Ska passa på att skriva några tentor i höst också så jag förhoppningsvis kommer närmare min examen. Men först är det mekaniken som gäller. Sitter varje dag mellan 8-17-isch på skolan så det kanske finns hopp! Men ikväll ska vi rida islandshästar, jag, Nettan och Carin. Känns bra att hitta på nått skoj på kvällen som man får tänka på något annat. Igår kväll var jag och Nettan och tränade på StiL. De smyginvignde sina nya fräscha lokaler. De har dessutom gratis träning denna veckan och nästa så det är bäst att passa på. Snål som man är ;) Skönt att bli riktigt trött i kroppen också och inte bara huvudet. Var på Aerobic Dance och sedan ett Core pass där man bara tränar mage och rygg. Riktigt mycket träningsvärk i magen idag men det är bra. Ska försöka komma igång ordentligt med min träning nu hemma också. Tänkte köpa medlemskap på gymmet hemma i Karlshamn - Motiva. Kanske får med mig Lina eller Maria också. Roligare när man är fler och tränar.

Men nu blir det käk. Lax och ugnsbakade rotfrukter! Mums!

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh va roligt!!! Grattis gumman!!!

2007-08-24 @ 21:45:06

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0