Snart smäller det...

...eller det hoppas jag egentligen inte, inte bokstavligen iaf. Men så här kort tid är det kvar tills mitt flyttlass går mot Asarum. Sen blev det så att jag måste upp igen för tentaskrivning och flyttstädning men det blir nog bra. Djur och saker far iaf ner och stannar i Blekinge. En sexårig epok av mitt liv kommer ta slut - iaf den 31 augusti när jag lämnar Vänorts en gång för alla och vinkar hejdå till mina vänner och min lägenhet. Känns lite vemodigt och konstigt men ändå bra på nått vis. Så alla ni som tjatat på mig att jag ska flytta hem t ill Sverige igen ;) Here I come! Sen får vi se vad det blir av mig efter det. Kom precis till insikt att det inte var längre tills den stundande flytten när jag hängde upp min tvätt nu. Men nu ska jag sova på saken och inte oroa mig mer för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0