Sommaren är över...

Då har jag jobbat min allra sista dag någonsin på Teknikens Hus. Vet inte riktigt hur det känns, har inte riktigt sjunkit in ännu tror jag. Kommer sakna denna MYCKET trevliga arbetsplats. Men man måste ju gå vidare. Frågan är bara till vart, den frågan är fortfarande väldigt öppen.

Kvällen vet jag inte riktigt vad den bjuder på. Funderar på att fara ut och springa en sväng innan det annalkande regnet kommer. Sen kanske ta itu med att sortera saker på skrivbordet och kanske scrappa en liten sväng. Imorgon börjar allvaret med mekanikplugg. Inte direkt så jag ser fram emot det. Men grannen Jens har lovat att piska på mig lite och hjälpa mig så jag ska fixa tentan. Får väl hålla tummarna för det.

Imorgon ska jag ringa och kolla om jag kan få klarhet i vilket släp jag kommer få på lördag. Känns lite viktigt faktiskt men det verkar ju vara ett litet konstigt system när de inte kan säga vilken storlek  man kan få oavsett om man bokar långt i förväg. Sen kommer jag hela tiden på småsaker som ska fixas. Har gjort flyttanmälan t.ex och imorgon tänkte jag säga upp min hemförsäkring och boka lägenhetsbesiktning.

Men nu ska jag få tummen ur och springa!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Känns så trist att du lämnar oss, just nu som jag börjat tycka så mycket om dig! Känns som att vi kommit varandra närmare nu under sommaren, man gör ju som inte riktigt det när man bara jobbar med varandra nån helg då och då. Men önskar dig all lycka till ute i den stora världen! :) Ses på tisdag!

2007-08-13 @ 10:01:11

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0