Trött

Jag känner mig helt slut i hela kroppen. Fult ös hela tiden. Lyckades komma hela vägen till Karlshamn i söndags men jag var seg efter körningen från Luleå. runt kl 22 var dock hela släpet tömt (numera står mitt bohag i mammas källar prydligt ihopstaplat) och återlämnat utan problem. Systers säng var utbytt mot min egen och jag kände bara för att SOVA. Trodde jag skulle få sovmorgon i måndags men det tyckte inte vovvarna. När mamma och Kenzo steg upp vid 7.30 typ så ville Pollux det med och det blev ett himla liv så jag steg upp jag med. Kände mig dock fortfarande seg och trött. Sen vet jag inte riktigt vad dagen tog vägen och vad jag gjorde egentligen. Var hos mormor 4 timmar ungefär så mycket vet jag =)

Imorse var det en tidig morgon igen då jag hade 9 mil och köra till Älmhult för intervjun. Visste inte riktigt vart jag skulle heller. Så det blev till att gå upp 6.45! Vet inte alls hur intervjun gick, inte helt nöjd. Funderade massor efteråt om vad jag skulle ha sagt istället men vi får se hur det går. Han skulle höra av sig i veckan. Hoppas han gör det fort. Vill ju verkligen veta oavsett vilket. Men jag hoppas på ett ja för det skulle göra mitt liv såååå mycket mer strukturerat, trevligt och lättare. Arbetet innebär mycket jobb men jag tycker det låter jättespännande och skoj! Var några timmar på IKEA med mamma efter intervjun...gäller ju att passa på! Hittade sovrumsmöbler jag HEMSKT gärna vill ha- serien Hemnes. Tyckte de var superfina. Särskilt byrån...velat ha en sån hög byrå jättelänge. F Å sängborden var superfina de med. Får se om det blir det som pryder mitt sovrum någon gång i framtiden.

image205
image204
image206
Bilder från ikea.se

Efter IKEA besöket körde jag vidare norrut till Linköping och J igen. Alltid trevligt att kunna ses även om det bara är för en kort kväll. Lagade mat tills han kom hem från jobbet och sen har vi hunnit med inte mindre än 2 (!) fikor. En med J:s kompis Nisse och en med fallskärmskompisar. Man kan aldrig få för mycket fika! Nu är jag iaf trött så vi ska gå och sova. Imorgon bitti bär det av med tåg och sedan flyg mot Luleå. Puh! Aldrig en lugn stund ;)

Upp till en TV-/dator-/djurfri lägenhet med näst intill inga som helst personliga tillhörigheter... Får se hur det går :)

Kram och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0