Vill ha!!

Har surfat runt lite på Annas dator nu ikväll och blivit alldeles scrappsugen. Fick lite presenter av snälla Anna också och ville bara scrappa en massa. Men det får ju vänta tills efter tentorna. Men man kan ju inspireras och tråna efter saker man vill ha ändå ;) Vill ha Craft Mates förvaring "Ezy Lockin' Caddy" till smågrejer som brads, öljetter och annat. Ordningsmänniskan i mig vill ju ha allt strukturerat och så ska det vara lätt att hitta när man vill ha något speciellt i en speciell färg.

image212

Sen är inte inte dessa felt ribbons från Queen & Co helt underbara. Finns i en mängd färger och mönster. Skulle köpa alla om jag var miljonär. Nu är jag ju inte det men jag kanske kan köpa nån...nån gång i framtiden. ;)

image209 image210 image211
Har ju även en liten förälskelse av Dymo. Har inte använt det så mycket i mina LO.s men nu har jag ju hittat drömmen! Around the block har en Dymo som det finns utbytbara fonter till. Kan det bli bättre? Själva dymon finns på Scrapaddicted och jag har kollat med Jane som äger Scrapaddicted och hon kommer få in de andra fonterna också. Jippi! Gillar de tre översta men särskilt ransom och cursive. En vanlig dymo har ju bara tråkiga enkla versaler. Perfekt födelsedagspresent till lilla mig *hint* *hint*


image213

Nä nu ska jag ta och umgås lite med Anna och hennes trevliga syster Ida innan jag ska sova. De vill nog sova lite de med snart för de har ju suttit JÄTTELÄNGE på tåg :)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

En sådan väska måste jag ha!!

2007-09-01 @ 21:18:52
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0