11:e december

image521


Dagens lucka tänkte jag skulle innehålla Twelve days of Christmas med eftersom det inte fanns någon version av denna på Youtube så bjuder istället på Janice Dickinsons galna variant som jag tycker är ganska underhållande. Låten är väldigt populär i den engelsktalande världen och handlar om gåvor som sångaren får av sin älskade de tolv dagarna mellan den 25 december till den 5 januari. Orginalversionen har en väldigt religiös undermening...Janice version...not so much! ;)


Kommentarer
Postat av: anna

Ja, lite flummiga...
´Det var synd att jag inte hann med att känna på dig, men jag tycker nästan att du skulle få det kollat!
Ha en bra dag=)

2007-12-12 @ 06:30:12
URL: http://xante.blogg,se
Postat av: HZ Design

Hej!

Jag har tittat in till dig och sett vilka detaljer du använder i dina LO´s. Det är för att jag designar digitala Kit och samlar info om vad man i Sverige använder för grejor ? även i pappers scrap. Titta gärna in och se mitt CT team.

Ha en bra dag

2007-12-12 @ 08:27:41
URL: http://hzdesigns.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0