18:e december

image521

Dagens lucka innehåller en otroligt duktig grupp som ni definitivt ska lyssna på om ni inte redan gjort det. Jag pratar förståss om Il Divo. Il Divo är en relativt nybildad (2003) multinationell grupp: en amerikansk och en schweizisk tenor, en spansk operabaryton och en fransk popsångare. Gruppens mål är att låta som The Three Tenors men sjunga poplåtar och se ut som stiliga Armanimodeller. :) Döm själva hur väl de har lyckats.

Om jag nu ska göra reklam för deras julskiva från 2005, som jag varmt rekommenderar som komplement till all lite mer popig julmusik, så heter den i alla fall The Christmas Collection. Som dagens lucka i min musikkalender framför de When a cild is born.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0