21:e december

image521

Julen närmar sig med stormsteg. Inte många luckor kvar nu. Ofta är det samma sång med olika artister som jag skulle vilja dela med mig av. Men jag har bestämt, olika sånger varje dag! Ändå svårt att välja vilka sånger som ska kvala in i kalendern nu när det närmar sig slutet. Slutet ja, man skulle till och med kunna säga att det redan är så att Julen är här :) Älskar den här sången och Tommy Körberg och Sissel Kyrkjebø har helt fenomenala röster.
Det är faktiskt en svensk julsång (inte bara en översättning av en utländsk menar jag) avsedd att sjungas i duett som skrevs 1988 av Billly Butt och Sölve Rydell. Bara att lyssna och njuta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0