Änglar finns dom?

Att jag gillar änglar är ju som sagt inget nytt för de som känner mig. Jag har inte särskilt många samlade eller något sådant men ett par har jag och jag fastnar ofta för just änglar. Detsamma hände naturligtvis häromdagen när jag var på stan och tittade efter julklappar. Goebel har underbara änglar i många olika färger. Lite dyra är de förståss men otroligt vackra. Här kommer lite smakprov på några favoriter.

image626
Denna var RIKTIGT fin fast jag skulle vilja ha den där änglarna är i guldiga/chokladbruna nyanser. Hittade ingen bild på det.


image627image628
image629

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Mmm... de är helt underbart söta. :)

2007-12-18 @ 19:48:43
URL: http://emmasjidder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0