Ännu fler smycken

Det finns ju så mycket fint så jag kan ju inte hjälpa utan att jag måste posta ett nytt inlägg på temat. Tycker Aagaard har mycket snyggt (de har bland annat namnhalsbanden jag skrivit om i ett tidigare inlägg - sterlingsilver fr 495 kr och förgyllt sterlingsilver fr 595 kr). Men jag har även tittat ut ett annat set som jag skulle vilja ha.

image570

Inte alls farligt dyrt heller. Det ska ju vara *bling bling* när det gäller mig.

De har även jättesnygga halsband som jag fastnat för.

image571
Collier 575 kr /st
Och här är lite annat snyggt ur vinterns sortiment.

image572

image573

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Mycket snyggt.
Har faktiskt ett aagard set (halsband+armband) med hjärtan på rad som jag verkligen gillar. :)

2007-12-07 @ 12:03:30
URL: http://emmasjidder.blogg.se
Postat av: Blommig

Ååå va mysigt med lite julmusik!
Tack för din kommentar i min blogg! Kul med så mycket besökare på din blogg
ha en härlig helg

2007-12-07 @ 14:03:19
URL: http://Shipp.webblogg.se
Postat av: Lisbet

Skönt med helgkänsla. Det är fortfarande mörkt ute men det blir ju inte alltför ljust häruppe i december. Halkigt som 17 ute och jag ska på apoteket idag. Får ta det försiktigt. Tar mig en blogrunda innan jag avrundar dagen.

Så himla snygga smycken det där.

Ha det bäst

2007-12-07 @ 14:08:29
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0