Du har väl inte glömt hjälpa mig??

...med mitt examensarbete! Som en del av mitt examensarbete för IKEA har jag utformat en enkät som handlar om köksredskap. Det skulle hjälpa mig otroligt mycket om du tog några minuter och besvarade enkäten som du hittar här. Filen är i PDF format och du fyller enkelt i enkäten direkt när du öppnat den i Acrobat Reader. När du är klar mailar du in filen till mig [email protected]. Utförliga instruktioner finner du i enkäten. Dessutom finns en extra instruktion om du skulle behöva med hjälp med att skicka in enkäten här [PDF dokument].

image594
Jag kommer lotta ut 3 st IKEA 365+ stekpannor (28 cm) bland er som skickar in era svar. :)

Tack på förhand för din medverkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0