Ett litet pysseltips

...till er som kanske vill ge bort teaterbiljetter eller liknande. Är ju lite trist och tråkigt paket det där. Jag gjorde en tavla som såg ut såhär till Bo i julklapp (han läser inte min blogg så jag kan posta det). Mamma, jag & syrran ska ge honom två biljetter till teatern Otroligt het. Blev inte helt nöjd med teatermasken, den såg helt annorlunda ut i mitt huvud när jag tänkte ut det :) Men slutresultatet blev rätt så bra. Om man tittar på den från håll ser man inte riktigt alla detaljer :P Coolt med en djup ram så man kan få med alla 3D effekter. I den gula foldern har jag skrivit plats och tid och sedan lite om handlingen. Biljetterna ligger under foldern. Lite dålig bild men ni kan nog förstå principen.

image665

Kommentarer
Postat av: anna g

wow anna!! Så grymt fin den var! KAn inte annat än imponeras av din påhittighet! KRAM

2007-12-22 @ 12:44:35
Postat av: anna igen

haha! fast inte riktigt alla väl??! vilja? zlatan?
Ha nu en underbar jul! KRAM

2007-12-23 @ 10:55:53

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0