I like pink!

Det har nog inte undgått någon som känner mig. Därför tänker jag bara frossa i härligt rosa prylar i det här inlägget. Inte för att jag vill äga alla men det är kul att titta runt ändå.

Vi börjar i Dalarna. Det var ju naturligtvis en sån här fin dalahäst jag skulle ha köpt i Nusnäs (om de hade haft öppet) när vi passerade Mora i våras. Fast om vi ändå pratar dalahästar så kan jag ju meddela att fira serien är väldigt fin (svart med silvermönster eller vit med guldmönster). Lite mer diskreta och snygga, men de får inte vara med här för här är det bara rosa som gäller.

image560
Ur Babyserien

Hur söt är inte den här telefonen från Siemens CL75 Poppy.

image561

Eller Sony Ericssons rosa Z310i  - sugen :P

image574

ASUS har tagit fram en specialdesignad bärbar dator klädd i skinn, för kvinnor, som givetvis är rosa - ASUS S6F Pink. Hur läcker är inte den?? Begränsad upplaga förstås och en går på sisådär 19 000 kr.

image562

Eller varför inte den här coola 1 GB MP3 spelaren från Sony. Bönformad och rosa! Sony Walkman NWE307 Pink var namnet (finns även i andra lite tråkigare färger).

image565

På den här skulle det till och med vara roligt att stryka...eller ja, mindre tråkigt iaf.

image566

Marilyn tavlor har jag tre stycken små, men de är svartvita. Tycker annars de här stora i färg är coola.

image567

Den här skulle jag inte ha något emot att svepa in mig i.

image568


Avslutar med en favoritartist. Mer rosa än såhär blir det nog inte. Go P!nk!

image569


Enligt begäran från syster lägger jag naturligtvis till Aerosmiths Pink


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Coola prylar. Men du glömde ju den ultimata "pink-låten" http://www.youtube.com/watch?v=RLRLhV9U0kQ

Gillade oxå de svarta, vita å guld mönstrade dalahästarna. :) Snygga.

Synd att inte Siemens har så bra rykte om sig när det gäller deras telefoner..

Puss på Kram

2007-12-06 @ 20:54:09
URL: http://emmasjidder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0