Julkort

Äntligen kan jag posta ett inlägg med bilderna på mina tillverkade julkort. De är ivägskickade och förväntas ha nått de flesta av sina mottagare idag...eller kanske imorgon. Alla blev inte alls bra, och egentligen skulle jag har gjort lite fler men jag orkade inte. Kom på fler efterhand som jag borde skickat till. En annan gång :) Här kommer de jag gjorde i alla fall. Klicka på de små bilderna för att se dem i större format. Lite småkassa bilder tyvärr men ni får hålla tillgodo. Tycker de blir så platta när man skannar dem, alla effektfulla 3D saker försvinner så därför försökte jag fota istället.

image644
En av mina absoluta favoriter





Kommentarer
Postat av: lillstrumpa

Lika snyggt som vanligt!
Blev superglad för mitt kort. :)
Galet (på ett bra sätt) med måttbandet. Å det svart, vit röda var riktigt snyggt me.. :)

Puss på Kram

2007-12-18 @ 20:43:02
URL: http://emmasjidder.blogg.se
Postat av: anna g

Du är så duktig! jag orkade inte ens fota mina...
Dom är verkligen fina!

2007-12-18 @ 21:00:00
Postat av: Elin & Tipp

Jag tyckte att alla var fina. :) Gillade det första skarpt!
(har fortfarande inte fått tummarna loss att kolla på enkäten i en annan dator. :( Förlåt)
Kram

2007-12-19 @ 10:07:35
URL: http://www.elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0