Önskelista

image558

Här kommer den, min alldeles egna önskelista till Tomten. Nu är det ju en hel del mycket dyra prylar med på den men önska kan man ju få göra eller hur. Tur inte Elfrid ska komma och uppfylla mina önskningar :P

Fyller på efter hand som jag kommer på fler saker och hoppas att Tomten är en trogen bloggläsare och upptäcker det! *fniss*
  1. Systemkamera - Canon EOS 400D är den jag har tittat på sen tidigare. Är ju bara nybörjare så jag behöver inte värstingkameran
  2. FM-sändare - vill kunna spela mina mp3 filer direkt i radion i bilen
  3. Mobiltelefon - min håller ju faktiskt ihop enbart tack vare ett gummiband. Här kan jag inte specifiera så mycket mer just nu. Vet inte vilken jag vill ha ju. En som man kan ringa på å skicka sms :P Färgskärm och inte så irriterande ringsignaler är allt plus!
  4. Namnsmycke eller andra smycken
  5. Personvåg - Ja ja. efter vissa påtryckningar från Tomtens nissar kan jag meddela att inte skulle tacka nej till den här t. ex. Tycker den är hur läcker som helst! Och den skulle passa perfekt till mitt turkosa jag har som badrumstextilier. Tillverkare: Beurerimage575
  6. Nagelförlängning
  7. Prenumeration på tidningen Scrapbooking mm.
  8. Stora boken om scrapbooking
  9. Design Sketching
  10. Prenumeration på designtidning som ex Konstvärlden & Disajn eller Residence

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Du kan inte vara mer oprecis än å säga personvåg och mobiltelefon? :p

2007-12-07 @ 12:11:14
URL: http://emmasjidder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0