Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Som min helg till exempel. Lördagen kröp på i sakta mak, hade bestämt att jag skulle till Magnus och beta av några Lost avsnitt men hann med promenad och lite slappande innan dess. Carin och Krille kom dit med tacos som vi käkade tillsammans och sedan såg vi 'Göta kanal 2 - Kanalkampen'. Filmen hade väl sina stunder men den var väldigt lik ettan. Tur man inte la pengar på att gå och se den på bio. :)

Fick ont i magen efter middagen som sedan blev till illamående. Spenderade sedan natten på badrumsgolvet med toaletten nära till hands. Noterade kvickt vilken liten badrumsmatta jag hade och vad obekvämt det var att ligga på den ; ) Har nog inte mått så dåligt nån gång tidigare. Hur jag än låg eller rörde på mig så mådde jag illa. Usch! Resultatet idag är bättre, mår inte illa (har ju heller inte ätit så mycket ännu) men jag har feber. Så min scrappingdag som jag hade planerat in gick åt pipan. Jag som skulle fira internationella scrapbookingdagen ;)

Mest synd är det väl om Pollux eftersom jag med väldigt ansträngning tog mig till soprummet och tillbaka. Anna G har lovat ta ut honom senare när hon går ut med Xanté så det var ju snällt! Nu ska jag inta liggande läge i soffan igen med min avslagna cola. Bättre kan man ha det!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0