Lång dag som gått fort?!

Vilken dag, känns som om den varit jättelång samtidigt som tiden gått väldigt fort....går det ihop?! Steg upp kl 7 och gick på promenad med Pollux och sen har det bara rullat på. Det är ju så väldigt ljust dygnet runt här nu så man vet ju knappt när det är dag eller natt. Solen går ner kl 22.56 sägs det (men när jag tittar ut nu är det fortfarande ljust ute) och upp sägs den gå kl 02.05. I vilket fall har jag hunnit med att skriva tenta (med okänt resultat...vet inte ens om det finns en chans att det har gått), träna agility på brukshundsklubben tillsammans med Anna och Xanté. Anna körde dit och jag kände mig väldigt trygg så jag tror det kommer gå bra i fortsättningen också. Man märker dock att hon precis gått i körskolan. Blinkar väldigt korrekt och riktigt i god tid och är väldigt noga med hastighetsbegränsningarna...något som man kanske inte följer exakt så blint efter ett tags körande ;) Pollux skötte sig mycket bätter på agilitybanan idag. Han fixade hindrena galant (i alla fall i de flesta fallen). Vi provade till och med lite slalom och det gick hyffsat. En bra början! Vi var bara där drygt en timme men hundarna var helt slut när vi kom hem vilket medförde att jag och Anna kunde sätta oss ner och scrappa hela långa kvällen! Anna åker ju söder ut på fredag och vem vet när vi kan sitta och pyssla tillsammans igen. Kommer bli så tomt här i sommar utan henne och Xanté!

Gjorde iaf några fler LO:s i mitt "lilla" album (8"x8"), albumet som bara ska handla om djuren tänkte jag. Har mest..eller egentligen bara...blivit bilder på Pollux än så länge men Nova ska få sin beskärda del hon också. Som vanligt numera så har quickutzen gått varm. Nästan varenda LO har lite Emily och Metro alfabet på sig :)


Glöm inte mig: En LO som jag först inte var alls nöjd med men som jag helt plötsligt blev jättenöjd med när jag fick dit rubriken. Dessutom betyder kortet så mycket för mig så då blir LO:n också speciell.


Posering vid blodsdroppe: Tycker väldigt mycket om det här kortet på Pollux som valp. Blev lite sockersöt LO men jag tyckte den blev helt ok.


Sådan matte sådan hund: Bilderna talar för sig själva i den här LO:n så jag uteslöt journalingen helt. Var lite knepigt att för mig att få till den men blev nöjd till slut.


Cocker kompisar: Min absoluta favorit bland dagens tror jag bestämt. Tycker den blev precis lagom och med en bra balans. Sen hör det ju till saken att jag gillar rött också, det kanske bidrar ;) Journaling på gömd tag.


Best friends forever: Inte helnöjd med denna LO. Vet inte riktigt varför, fick inte till rubriken riktigt. Försökte variera mig och använda mig av knappar på ett nytt sätt, blev lite effektfullt. Journaling under "forever" tagen.

Det var allt för nu! Dags att sova.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Att "friends" var skrivet mitt över fotot gjorde att Pollux framhävdes mycket mer än annars, tycker jag. Speciellt på foto i efterhand;)
KRAM


Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0