Våren är här!

Björkarna är nästan utslagna, solen skiner och värmer och det börjar faktiskt bli lite grönt gräs här och där! Det tog minsann lång tid men till slut som hittade våren hit till norr också. Sitter och pluggar matte till tentan nästa vecka. Inget roligt alls. Men ikväll får vi lite belöning, blir grillning på Bälingeberget med Jens & Storm samt Anna och Xanté. Myspys!

Lite vårtecken från Luleå!


Min krasse har börjat växa. Har jämnt jobb med att hålla Novas klåfingriga tassar borta från blomlådan dock :)
(klicka för större bild)

image46
Mmm vår på gång!

image47
Nova spatserar glatt omkring på den "kattsäkrade" balkongen.

Har inte hänt så mycket sen familjen lämnade i måndags. Varit mest plugg på dagarna och lite scrapping på kvällarna med Anna. Jo en stor nyhet är ju förståss att jag äntligen skaffat mig min squeeze tång så jag kan börja använda mina quickutz alfabet! Det har nyttjats flitigt kan jag meddela. Har gjort några kort och påbörjat ett 8x8 inch (20x20 cm) album som ska handla om djuren. Ganska roligt att göra lite mindre LO:s tycker jag. det går så snabbt ;)


(klicka för större bilder)

Har som sagt även tillverkat mina allra första kort någonsin inför söndagens stundande mors-dag. Ett till mamma och ett till mormor. Tror inte de kikar här så jag lägger upp bilder på dem ;)

(klicka för större bilder)

Nä nu ska jag räkna lite mer innan utlykten!

Solskenskramar!

Tillägg kl 21:24: Kan inte hjälpa, måste med en gång lägga in lite bilder från utflykten. Det var så soligt och mysigt. Alldeles lugnt och massa fågelkvitter. Hundarna kunde springa fria utan restriktioner (för de höll sig så nära). Vilken energi de hade, fast Storm satt mest nära intill och mös och fick kel ;)

image57
Anna och Jens. Tittar man dessutom riktigt noga kan man se alla tre hundarna skymta. Den som hittar Pollux är nästan värd ett litet pris ;)



(klicka för större bilder)

Kommentarer
Postat av: Anna o Xanté

Vilka härliga bilder du fick från kvällen! Himla härligt var det! Att du lyckades fånfa Xanté i en liggande position var lite imponerande! ;)
Ska bli kul att komma ut på BK! KRAM


Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0