Glöggpremiär!

Nu har jag haft glöggpremiär! Idag provade vi chokladglöggen vi fått av Anna och hennes mamma. Panelen bestod denna gång av fyra personer som alla gav denna glöggen samma betyg :) Betyget visas i form av stjärnanisar och Lucia choklad glöggen fick 5 av 5 möjliga!

image518

Artikelnr: 97261 Pris 69 kr

Systembolagets beskrivning av smaken lyder:
"Söt smak med inslag av choklad, kola, katrinplommon, kryddpeppar och apelsin."

image521

"Inte så skarp alkoholsmak utan glöggkryddningen kom fram. Mild såväl varm som kall. Dock upptäckte vi inte så mycket av chokladsmaken. (Fast vi åt choklad till så det ordnade sig) Rekommenderas varmt."

Kommentarer
Postat av: Tomtens Dotter

Hmm.. Den imponerade inte på mig. Den var så pass god att flaskan kommer att gå åt. Men jag kommer inte att köpa en till...

2007-11-20 @ 23:02:48
URL: http://tomtensdotter.blogg.se
Postat av: emma

en glögg är alltid en glögg...
Men pepparkakor är ju alltid gott. :D
*puss på kram*

2007-11-21 @ 16:32:04

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0