Min första Tradera auktion!

Nu har jag lagt upp min första Tradera auktion. :) Ska sälja ett clearstamp alfabet som jag inte behöver. Du hittar auktionen HÄR om du vill titta och kanske till och med bjuda på den.

Ikväll blir det resa till Linköping fast det blev en sista minuten biljett istället för Tradera biljett. Jag missade auktionen precis på målsnöret tyvärr. Men jag kom undan hyffsat billigt iaf. Blir samma avgång som den jag bjöd på så jag funderar på att leta upp den som bjöd över mig på auktionen och fråga varför han gjorde det :P

Nä, nu ska jag x-jobba lite till innan jag packar.

Kram kram

P.S Har redan slagit mitt besöksrekord som jag var så stolt över häromdagen. Hade faktiskt hela 41 unika besökare i bloggen igår *ler*

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Bra jobbat syrran! :)

2007-11-21 @ 16:33:11
Postat av: Elin & Tipp

Så är det när man skriver om intressanta saker ;) Då kommer folk tillbaka och läser. hihi
Ha så kul i Linköping :D
Kram

2007-11-21 @ 17:05:10
URL: http://www.elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0