Smycken

Ända sedan jag var i USA har jag velat ha ett Tiffany & Co armband. Vet inte riktigt varför men jag tycker de är så snygga. Tyvärr kostar de en del och det blev inte av att jag köpte något när jag var i USA. Men det betyder inte att jag nu sisådär 8 år senare fortfarande drömmer om ett. Framförallt har jag siktat in mig på "Return to Tiffany" armbandet. Tycker det är stilrent och snyggt.

image545


De har många andra snygga smycken också inte bara det klassiska armbandet. Eller vad sägs om dessa?! (klicka på bilderna för att se dem i större format)


Har även varit sugen på ett namnhalsband á la Carrie i Sex and the City ett bra tag.


image553

M925 kan man till och med få ett med sin egen handstil. Ganska coolt eller hur?! Annars finns de som jag tycker verkar snyggare på Supastar. Skulle helst vilja ha ett i guld jag.

image551image552
Har sett att det finns i var och varannan smyckesaffär nu men personliga favoriten är ju annars att hitta det på eBay där finns ju allt! Ett i silver kan man få för runt 200 kr med frakt där....guld går på runt 600 kr. Känner mig allt lite sugen...Om jag får drömma lite skulle jag ha en som det stod Anna på i guld och kanske en Tokfia i silver :P

Men så snäll har jag inte varit i år så tomten kommer inte med ett sånt. Inte heller en kamera eller mobiltelefon. Kanske har varit snälll nog för en bok eller så :P

Kommentarer
Postat av: systret

Vet inte om jag gillade snöflingan.. men de andra smyckena från Tiffanys var snygga. Om inte annat föår du köpa ett nästa år när du ska dit. :)

Å namnhalsbanden är coola. :)

puss på kram

2007-11-29 @ 18:28:26
URL: http://www.emmasjidder.blogg.se
Postat av: Nilla

Tiffany! Vad snygg det är!
Jag köpte ett fint namnhalsband till min dotter. (se i min blogg den 10 jan -07)
Ha det bra.

2007-12-06 @ 21:39:45
URL: http://tankebubblor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0