Ergorapido generation 2

Nu kommer en helt ny generation av dammsugaren jag vill ha. Electrolux Ergorapido 2in1 lanserade förra månaden denna nyhet i nya färger och lite annorlunda utförande. Färgerna som den lanseras i heter så tjusigt som Diamond Sand, Havanna Brown, Tangerine & Magenta.

image276

Skillnaderna mot den första generationen annat än färgen är att sugeffekten har förbättrats samt att munstycket har ändrats. Dammsugaren har fått en gummilist på baksidan av handtaget för pakeringsläge. Om man tex behöver ta loss den lilla dammsugaren och köra i något hörn eller på något bord så kan man luta den större delen mot bordskanten (smart!). Andra nyheter är enklare borttagning av dammbehållaren, tillbehör som förvaras i laddningsstationen och löstagbar slang. Allt enligt de städobservationer och konsumentundersökningar som Electrlux genomfört. :) Ja, funktionsmässigt bräcker den säkert generation 1 men jag gillar fortfarande den röda färgen! Vilken är er favorit?

Kommentarer
Postat av: Birthdaygirl

Intrånget var helt okej. Det var faktiskt bara roligt. :)
Riktigt snygga bilder som du tagit...
Å fina nya electrolux ergorapido som du hittat. visste inte att de utvecklat den gamla... Du är duktig du! :D

2007-10-02 @ 21:28:29
Postat av: Lisbet

Hej i höstvädret!
Slö och slapp sitter jag här och kikar på din sida. Jag blir så inspirerad av att titta på dina bilder. Det är så kul att få se hur andra gör.
Ta vara på dig.

2007-10-03 @ 09:13:33
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Elin & Tipp

Jag vet faktiskt inte vilken som är min favorit... Men smarta verkar de vara i alla fall!
Kram från oss

2007-10-03 @ 14:48:46
URL: http://www.elinochtipp.5min.se
Postat av: Nancy

Jag köpte den rosa, I love it!
Den är inte bara snygg, den är super smidig också. Jag kan aldrig mer skylla på att jag inte orkar ta fram dammsugaren nu när den hela tiden står framme.

2007-10-31 @ 18:57:16
URL: http://nance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0