I'm not a plastic bag

Har hittat coolaste väskan, iaf om man är väskfreak som jag. Jag vet jag är lite sen som inte upptäckt att detta var en "thing" innan men jag har varit dålig på att läsa mina modemagasin tydligen. Det är den brittiska designern Anya Hindmarch som har designat skönheten och lanserat den i samarbete med matkedjan Sainsbury's. Grundidén var att man ville uppmana folk att sluta använda plastbärkassar.

image304

Den har synts på diverse kändisar runt om i världen (bla Keira Knightly -ovan) och har skapat ett stort ha-begär hos många. Kanske en av anledningarna är att väskor designade av Anya normalt sett kostar typ 5500 kr och inte 70 spänn som väskan sålts för ungefär. Slutsåld är den men den finns naturligtvis på eBay...där finns ju allt. :) Jag vill ha!

image303

Den har lanserats i olika färger i olika områden. UK: Brun och Röd, Japan: Grön, Hong Kong: Grå, USA: Marinblå, Special: Lila. Väskan har gått för över $200 på eBay (den 18 juli i år hade den aktion som gått för mest slutat dittills gått för $398!). Hittade en Tradera aktion där en brun variant (som jag för övrigt är mest förtjust i) såldes för 899(!) kr. Det skulle jag aldrig betala. Men på brittiska eBay kan man få tag på den för mycket mindre än så.

Kommentarer
Postat av: Carin

Hej du är inte lätt att få tag på du! du kan väl ringa någon dag jag ringde dig idag men du svarade inte=( ha de bra kram på dig

2007-10-07 @ 22:06:20
Postat av: Elin & Tipp

Hej hej!
Vad kul att Pollux var så duktig i lördags! Har de en gång lärt sig det så.. ;) Fast vii "glömmer" de med. hihi. Vad var det ni visade? rävlingslydnad? Eller "bara" från valpkursen?
Vi har duktiga vovvar vi :D
Kram från oss
PS. jag vill också ha en sån väska! :P DS

2007-10-08 @ 12:18:57
URL: http://www.elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0