Väggdekor a.k.a wallies

Har tidigare nämnt det här med väggdekorationer, tror jag iaf. Finns ganska mycket ute på marknaden numera. När jag idag fick ett så fint tips på temat (som jag blev helt kär i ) av Anna G var jag bara tvungen att blogga om detta underbara enkla sätt att sätta piff på inredningen. På vinsadekor.se hittar du olika texter och bilder att förgylla din vägg eller kanske en dörr med. Själv fastnade jag för den här. Skulle gärna ha den ovanför min säng.

image305

Finns en mängd olika motiv, typsnitt och färger att välja på till en inte allt för dyr penning. Dessutom kan du själv designa din egen text så du kan få vad som helst skrivet på din vägg. Underbar idé! Här kommer några fler exempel:


Klicka för större bild

image307
Home is where your memories begin



Klicka för större bild

De är ju som sagt inte ensamma om att erbjuda denna typ av dekorationer så givetvis måste jag erbjuda lite fler alternativ :) Håll till godo!

image309
reklamteam AB

Här kommer några exempel från Form & function

image310image312
image313

Hittade även en sida, amerikansk förståss, där man kan få sina egna kort omvandlade till väggdekor...lite coolt. Kolla in det här!

inreda.com har de wall stickers från ferm living som är jättefina. Gillade bland annat den här värlsdkartan. den var cool att ha i ett arbetsrum eller nått sånt kanske.

image367


Visst är det underbart när ens vänner känner en så väl och kan komma med så värdefulla tips. Tack för att du finns Anna!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna G

Det var så lite så! Det är bara roligt att dela med sig! Kul oxå att det blir uppskattat, och att man får lite medhåll;)
Men visst var de fina, och inte så farligt dyra...

2007-10-09 @ 13:50:21
Postat av: Anna G

vilken spännande idé! Jättefräckt! jag skrev ju lite i bloggen för att hinta dig, men det gjorde ju inte så mkt att du inte hade läst det. fatta vad less jag var på allt vad kamror och fotografera var! Sen blev jag faktiskt rätt nöjd med de på Xanté. Men jag måste sett rätt fjollig ut när jag sprang runt där i skogen, med ett paket under armen och helt plötsligt dyker ner och för att fotografera ngt! haha, men det bjuder jag på

Postat av: designer

Hej.Här kan du hitta snygg väggdekor:- www.xxldesign.se :)

2009-10-08 @ 05:46:44
Postat av: Designer

Hej. Här du kan hitta inspiration angående väggdekor och annan dekor som bildekor och kylskåpsdekor. Mycket snygg:- www.xxldesign.se

Även web-butik:-http://designdekal.shop.textalk.se/sv/dekaler/heminredning/

Ha en bra dag.

Mvh.

2011-04-23 @ 06:22:26
URL: http://www.xxldesign.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0