Dagens inredningstips

Hittade supersnygga sängbord när jag surfade runt lite igår. Snygg design plus att de verkar vara funktionella. Ett stort plus för att de inte står på golvet (neat-freaket i mig inser att det är lättare att städa då). Skulle verkligen kunna tänka mig ett par sådana...men som vanligt var det ganska dyrt. ca 400 Euro närmare bestämt...styck! Men man kanske kan tillverka något liknande :P

Bordet är iaf från den danska tillverkaren Cinal som 2004 blev en del av företaget GUBI. Bordet är tillverkat i böjd aluminium som sedan har laminerats med en valnöts laminat. (W:32 x D:30 x H:40 cm).

image264
Gubi Bedside Tabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0