Hur kvinnlig är du?

image268

Såg att Elin hade hittat ett test som skulle tala om precis hur kvinnlig man är. Blev givetvis sugen på att ta det, och det visade sig att jag blev ganska kvinnlig. Någon som är förvånad när ni läser frågorna?! ;)

"Din poäng: 315
Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!

Totalt har 113949 personer tagit testet. Den genomsnittliga kvinnlighetspoängen bland alla dessa är: 187.564647342" Min fråga är ju....varför 9 decimaler?! Hade det inte räckt med en?

Haha, mycket strunt det finns ;P

Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Ja, visst finns det. hihi. Men sånt kan vara kul ibland. ;-) Du blev mycket kvinnligare än mig. hihi. Fast jag fick samma mening som du :P
Kram

2007-09-28 @ 17:00:07
URL: http://www.elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0