Jag har blivit utmanad...

... av min vän Carin och så här funkar det ....

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler. I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.

Här är fakta / vanor om mig...

1. Jag älskar att scrappa - Ingen överraskning direkt :P

2. Jag är ett stort neat-freak!

3. Jag är extremt kvällstrött. Fråga bara Jonas...tihi

4. Jag är typ sämst på att ringa mina kompisar. Förlåt, betyder inte att jag inte tycker om er! ;)

5. Jag är beroende av mina "Att göra" listor!

6. Jag x-jobbar på IKEA, en liten dröm som blivit verklighet!

7. Jag har redan planerat in en resa till USA som ska ske i november 2008 (!) ("Mina" au pair barn har sin B'Nei Mitzvah då!) Gissa om jag ska handla scrappingprylar då :P

8. Jag planerar att köra över min mobiltelefon så snart mitt abonnemang gått ut i oktober. (Kommer garanterat förevigas med bilder!)

Jag utmanar Linéa sen har alla mina närmare vänner som har bloggar redan blivit utmanade så jag vidgar mina vyer och utmanar lite folk som tidigare hittat in på min sida eller vars sidor jag har hittat. Nya vänner är bra vänner! :) Junitjej, Lisbeth och slutligen Annyt anse er utmanade ni med!

Kram på er!


Eftersom Junitjej redan var utmanad och min kära syster precis skapat en blogg så utmanar jag henne istället

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kul att du har utmanat mig, men jag har tyvärr redan gjort denna utmaning.
http://junitjej.blogg.se/1187506896_jag.html

2007-09-18 @ 13:25:05
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Lisbet

Ok. jag tar utmaningen. KUL...tycker jag.

2007-09-18 @ 13:57:42
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Junitjej

Svar till Anna N: Men utmaningen är ju här i inlägget!! Kopiera denna adress i webadress-fönstret, så kommer du till utmaningen om vanor:
http://junitjej.blogg.se/1187506896_jag.html

2007-09-18 @ 16:15:04
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Syster Yster

Utmaningen är antagen! Svar erhålles imorgon! :D
*puss på kram*

2007-09-18 @ 18:36:19
Postat av: Anna G

Vilken fin stil på överskriften!!! Du är så piffig;)


Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0