Man har inte roligare än man gör sig :P

Har man tråkigt när man pausar i x-jobbs skrivandet så kan man som jag skapa en egen blogg till sin HUND! Ja, ni må tycka att jag är knäpp (å det är jag väl litegrann kanske) men på så sätt så kan jag bara ösa fram bilder och berätta allt som händer för lillkillen utan att ni som inte är ett dugg intresserade behöver scrolla förbi dessa avsnitt. Ett och annat inlägg om lillkillen kanske dyker upp även i min del av bloggen men fokus ligger nu på Pollux Värld.

Jag kör en testperiod, är det inte skoj så kan ju alltid Pollux bli dumpad...haha.

Kommentarer
Postat av: Carin

Hej vad fin pollux sida var gizmo tyckte oxå de han har redan hunnit vara in där och skrivit till pollux! ha de så jätte bra vi får ta och höras snart tycker jag kram på dig!

2007-09-26 @ 22:21:48
Postat av: Lisbet

Sitter och myser på kvällskvisten Är så härligt när man får en stund för sig själv och har tid att titta på din sida i lugn och ro. Ahh hundblog...*s*..
Ha en skön kväll

2007-09-27 @ 19:10:52
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Syster Yster

hmm.. kan inte bestämma mig om det är nördigt eller gulligt med en egen blogg till Pollux... :p
Ska klura lite på det... Men nu ska jag titta på CSI å sen blir det bädden. :)
*puss på kram*

2007-09-28 @ 00:13:46

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0