Man kan alltid lita på att SAS...

...strular när man reser med dem. Sist var mitt bagage försvunnet i 3 dagar...den här gången var mitt flyg av någon okänd anledning försenat med 50 min från Luleå.

image216

Det innebar att det så käckt och fint gjorde att jag missade mitt tåg mot Linköping som dessutom var kvällen senaste. Vad annars?! Ringde J som assisterade och bokade en ny tågbiljett till mig, fick ju naturligtvis inget tillbaka på den gamla. Min nya avgångstid blev då 03.16 från Arlanda vilket innebar knappt 6h väntetid på Arlanda. Härligt! Jag var ju inte alls trött efter tentaskrivande och allt annat som pågått de senaste veckorna. Kallt var det också att sitta och vänta men jag lyckades sova lite iaf. På tåget lyckades jag hamna jämte en snarkande indier :) Men kl 06.01 var jag äntligen framme. Bara 6h senare än planerat! Efter typ 5h sömn klev vi upp för att gå på 70-års jubiléet på SAAB. Lite lunch i solen och flyguppvisning. Nice!

Nu har jag precis klippt Jonas och vi ska göra oss redo för kvällens kräftskiva på fallskärmsklubben. Trevligt trevligt! Imorgon blir det nog en ganska lugn dag hoppas jag innan måndagens färd hemåt.

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad trevligt med en kräftskiva!!
Jag måste påpeka att din blogg är
helt underbar!!
Får jag länka till dig? Hoppas!!!

2007-09-01 @ 20:58:02
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0