Woho, I'm back in business!

Äntligen är jag tillbaka till verkligheten. Fick precis mitt bredband inkopplat här hemma så nu kan jag börja jobba på allvar. Har varit hemma exakt en vecka nu men förra veckan var mest ett farande. Var i Ystad och hämtade mitt symaskinsbord, var i Malmö och hälsade på Emme och Theo i samma veva. Sen var det fixande och städande här hemma för att komma iordning lite. Fixa arbetsplats och sovrummet. Har ockuperat min systers rum som hon har kvar här hemma trots att hon flyttat till Halmstad för över ett år sedan :P Numera bor jag och mitt zoo där. Sen har vi (jag och Pollux) redan hunnit börja en nybörjarkurs i agility och varit där två gånger. Riktigt skoj! Helgen var lite lugnare...var ute i skogen och letade lite svamp utan att lyckas och tog det bara lite lugnt.

Men nu är jag som sagt med gemet igen. Kommer säkert lite mer uppdateringar inom kort. Har lite scrappinguppdateringar bland annat. :)

Så kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0