Det svarta guldet...

Idag blev abstinensen efter en god kopp kaffe så stor att jag gick och köpte mig en ny bryggare. Min gamla kanna blev efter en liten incident obrukbar och snabbkaffe är det som bjudits hemma hos mig sedan början av sommaren. Efter många om och men bestämde jag mig för en Philips 7686...


...och jag kan meddela att första koppen smakade mycket gott så köpet var nog inte fel. Ville inte ha någon med så mycket rostfria detaljer på och förutom funktionen så skulle den även passa till vattenkokaren som jag har i OBH Nordicas Chilli serie (tycker den som ingår i serien och kostar 1200 spänn är på tok för dyr). Gillar dessutom att vattenbehållaren går att ta av, gör påfyllningen av vatten så mycket enklare.

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Vill me ha....

2008-08-03 @ 18:09:33
URL: http://emmasjidder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0